reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Marián Hujo

Marián Hujo

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajný človek, ktorého zaujíma šport, film, seriál, dobrá kniha a veci okolo mňa. Zoznam autorových rubrík:  TuristikaFilmŠportSúkromné

reklama

Šport

Ako ma zas a znova na...l Slovenský Futbalový Zväz.

Marián Hujo

Ako ma zas a znova na...l Slovenský Futbalový Zväz.

Rád, a veľmi aktívne, chodím na futbal a KONEČNE!!!! začala hrávať slovenská futbalová reprezentácia v Žiline. Bol som a rád, okrem Španielska, na všetkých zápasoch.

  • 28. júl 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 874x
  • 0
Dokedy bude Slovan robiť hanbu Slovensku?

Marián Hujo

Dokedy bude Slovan robiť hanbu Slovensku?

Pozrel som si video švajčiarskeho futbalového fanúšika, ktoré ukazuje, kde sa bude hrať futbalový zápas  ŠK Slovan Bratislava - YB Bern. Cítil som sa mizerne a je mi naozaj ľúto len toho, ako môže vedenie Slovanu a jeho hráči, hazardovať nielen s menom klubu, ale aj s predstavou o tom, ako to vyzerá na Slovensku.

  • 27. nov 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 10 196x
  • 27
Fraška menom Cannondale.

Marián Hujo

Fraška menom Cannondale.

Tešil som sa ako malý chlapec na ďalší monument cyklistiky Vuelta  a Espaňa. A po včerajšej druhej etape som zostal sklamaný z týmu Cannondale. No čo už, nevadí a teším sa aspoň na vrchárske divadlo v podaní Quintanu, Frooma, Contadora, Valverdeho, Rodrigueza a ostatných borcov. Najviac sa človek teší na Sagana a.....

  • 25. aug 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 430x
  • 8
Ronnie "The Rocket" O´Sullivan

Marián Hujo

Ronnie "The Rocket" O´Sullivan

Ronnie O´Sullivan je macher a nik z minulých a ani terajších hráčov snookeru nieje sympatickejší, nadanejší a najviac obdivovaný ako "Raketa" a "Essexská strela". Kto ho len raz videl hrať a držal aj niekedy tágo v ruke vie o čom hovorím. Minimálne ja z neho mám úžasný pocit a vždy mu držím palce aby vyhral a pridal ďalší triumf v hre zvanej snooker.

  • 8. máj 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 635x
  • 7
Peter Sagan - Ronde Van Vlaanderen.

Marián Hujo

Peter Sagan - Ronde Van Vlaanderen.

Na nedeľu sa teším dvojnásobne. Začína 4-tá séria seriálu Hra o tróny a ide sa najvetšia cyklistická klasika Okolo Flámska čiže Ronde Van Vlaanderen. A keďže o jednom som už písal, nedá mi niečo nenapísať aj o tejto, pre mňa, najkrajšej klasike. Ešte dopredu upozorňujem že som len obyčajný fanúšik cyklistiky a nie odborník na slovo vzatý :)

  • 2. apr 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 491x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu