reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Marián Hujo

Marián Hujo

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajný človek, ktorého zaujíma šport, film, seriál, dobrá kniha a veci okolo mňa. Zoznam autorových rubrík:  TuristikaFilmŠportSúkromné

reklama

Turistika

"Pohodová" hrebeňovka Malej Fatry.

Marián Hujo

"Pohodová" hrebeňovka Malej Fatry.

Treba mi trénovať, však mám nadváhu, kondícia je všade len nie u mňa a v septembri ideme na týždeň do Vyských tatier na turistiku. Takže kamaráti ktorý majú viac našliapnuté vymysleli trasu na jeden deň v Malej Fatre, že po hrebeni taká pohodičková sobota. Ha! No isto, už ich poznám nejaký ten piatok a dokonca aj nedeľu, tak som vedel že to minimálne pre mňa nebude až taká pohoda ako hovorili. Podotýkam že sme vo Vrátnej boli týždeň pred kalamitou.

  • 8. aug 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 553x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu