reklama

Ako "Hlúpy Jano" o ilúzie prišiel.

Podobnosť v tomto príbehu so mnou alebo s osobami, ktoré sa v ňom spoznajú, je čisto náhodná a vymyslená. Takže ak sa v ňom spoznáte na 100%, ste to VY, ale nikomu to nehovorte. Samozrejme ja nič ja muzikant.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Pekne poporiadku. Najskôr prišiel Jano o frajerku a nie o ilúzie. Tak si začal spievať po čase.

Nebolo to ľahké obdobie pre Jana, ale za pomoci práce sa dá aj hora preniesť, ak sa chce. Horu síce nepreniesol, ale zostal taký svoj a pre všetkých kamarát. Však v každej dobrej rodine musí zostať starý mládenec a Jano vyhral konkurz (škoda že nie na stavbu našich diaľnic). Práce veľa a voľného internetu ešte viac. Skúsil teda naťukať do googlu zoznámenie. Začiatok mal Jano opatrný a šup sa hrať dajaké hry a k tomu sa možno človek zoznámi. Portál zaujímavý, dievky a ženy z celej republiky. To, čo sa tam dialo, to hádam ani scenárista Beverly Hills 90210 nevymyslí. Na počudovanie Jano našiel, šikovnú, mladú, krásnu ženu, ALE...... a tak mu zostalo len si spievať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Jano sa rozhodol. Skúsim priamo zoznamku, hovorí mi. Od "Partnera" cez "Dvoch" až k "amatérom" a všakovakým "Amorom". Každá jedna ti nájde partneriek milión a ešte jednu navyše, vraví mi. Tak ja len Choď, vyskúšaj, uvidíš. Po nejakom čase som sa s ním stretol, zážitkov milión a v podstate ani jeden nejaký extra pozitívny. Posúďte sami: zopár eur za všakovaké aktivácie fuč, zopár stretnutí, kde mu chýbal zapaľovač, takže nepreskočila iskra, a najväčšia sranda že 80% žien sa mu ani neunúvalo odpísať, však načo. Milý Jano sa nevzdal a tak nejak to zobral športovo a pracuje si ďalej, relaxuje a robí to čo ho baví. Taká pohoda s Jarom Filipom.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ja viem, natíska sa otázka, prečo Jano niekoho "nezbalí" v reálnom svete. Napíšem len toľko - hoci je to dobrý chlap, je strašne hanblivý a ostýchavý a s tým sa u neho dá ťažko niečo robiť. Preto to asi vzdal už dávnejšie, ale zasa vždy po čase to skúša. Optimista :-)

Milý Jano ma naučil len dvom veciam, ktoré som tušil a vedel. Žena chce PEKNÉHO chlapa za každých okolností a ostatné je vedľajšie. Dúfam, že po čase milý Jano začne niekde znova hľadať a bude si žiť ten svoj život plný všetkého možného, čo život prinesie.

Na záver len jedno želanie - aby Janovi v bedni neprdlo (môže sa stať každému z nás) a žil si ďalej, keď aj sám pil si dobré pivko :-))) a spieval takéto krásne pesničky.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Marián Hujo

Marián Hujo

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajný človek, ktorého zaujíma šport, film, seriál, dobrá kniha a veci okolo mňa. Zoznam autorových rubrík:  TuristikaFilmŠportSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu