reklama

Dokedy bude Slovan robiť hanbu Slovensku?

Pozrel som si video švajčiarskeho futbalového fanúšika, ktoré ukazuje, kde sa bude hrať futbalový zápas  ŠK Slovan Bratislava - YB Bern. Cítil som sa mizerne a je mi naozaj ľúto len toho, ako môže vedenie Slovanu a jeho hráči, hazardovať nielen s menom klubu, ale aj s predstavou o tom, ako to vyzerá na Slovensku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (27)

Áno, na Slovensku to nie je ružové, ale to je iný príbeh. Nie som fanúšik Slovanu, som Šošón, ale aby som Slovan nenávidel, to zasa nie. Predsa len každé slovenské mužstvo (športovec), či vo futbale, či v inom športe, reprezentuje Slovensko. Takže držím palce v Európe a vo svete slovenským mužstvám (športovcom).

"Prieser" so Slovanom sa začal tým, že odmietol hrať v Žiline, Györi a inde, a vymodlil si hrať "doma" na pasienkoch. Vedel som, že je zle, ale dúfal som, že aspoň tá hra a možno nejaký ten výsledok, zalepí oči tým, ktorí by chceli poukazovať, kde Slovan hráva. Holt, nestalo sa tak.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Výprask v Berne, v Prahe a doma so Spartou, s Neapolom a hrozivé skóre - ďalšia hanba. To, ako hráči pristupovali k zápasom, to hádam, tak by za nich aj B-čko zahralo. To mi bolo už v podstate jedno, ale prišiel Neapol a keď hráči videli, kdeže to budú hrať, len neveriacky krútili hlavou. Myslím, že Marek Hamšík mal čo vysvetľovať, že sa stavia národný štadión a že toto je len dočasné.

Doma so Spartou už nebolo čudu, kde sa hrá a ako sa hrá. Tam zasa zaúradovali iné okolnosti a výtržníci zo Sparty. Ale s akou bravúrou to zvládli organizátori, to je až na neuverenie. Pán Tittel, Kmotrík a spol. vyhodnotili, že všetko zvládli na jednotku s hviezdičkou a polícia si zasa raz buchla do nesprávnych ľudí. Našťastie nie moc a potom to UEFA vyhodnotila pre Slovan úplne bravúrne a skvelo. To si môže vedenie Slovanu gratulovať. Gratulovať si nemôžeme my, občania Slovenska, HANBA ako remeň.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nakoniec švajčiarsky fanúšik Bernu natočil video a nebolo väčšej srandy. Na jeho mieste by som sa nesmial, ale krútil hlavou, kamže sa to môj klub dostal. Pri zhliadnutí mi bolo všelijak len nie do smiechu. Takže "ĎAKUJEM" ŠK Slovan Bratislava za "pekný obraz" Slovenska v zahraničí.

Na záver len toľko - mám aj riešenie. Vrátiť klub do rúk mesta, vyhodiť vedenie klubu a hráčom ubrať z platu minimálne polovičku a nájsť im dobrého psychológa ( Dr. Chocholoušek im pomôže :)).

Vedenie ŠK Slovan Bratislava a hráči tohto klubu

HANBITE SA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Marián Hujo

Marián Hujo

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajný človek, ktorého zaujíma šport, film, seriál, dobrá kniha a veci okolo mňa. Zoznam autorových rubrík:  TuristikaFilmŠportSúkromné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu