reklama

Bicyklom do práce.

Po dlhom premýšľaní a hľadaní som si kúpil nový bicykel. No konečne! To je môj prvý bicykel za vlastné peniaze a celkovo tretí. Šliapacie autíčko nepočítam, to má 4 kolesá. Zatiaľ sa mi zdá že ho konečne využívam aj na bicyklovanie a nielen na presuny. Uvidíme dokedy ma to bude baviť, ale dúfam že dosť dlho na to aby som nabral dajakú kondíciu, pretože doteraz som si myslel že kondícia je nádoba na pivo čo som kedysi tatovi nosil z krčmy :))

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)

Prvý bicykel to bola klasika klasík Sobi 20, mnohí tento bicykel iste poznáte a aj ste ho vlastnili. Naň si moc nepamätám, pretože to bolo dávno a ako povedal major Terazky "čo bolo, bolo! Terazky som major." Druhý bicykel ten bol také niečo ako Favorit, len mal kostru obrovskú. A možno ma málo ťahali za uši, takže som moc naň nevyrástol. Tento unikátny bicykel som vlastnil takmer 18-násť rokov. Najlepšie na tom bolo, že som si ho sám upravoval a v podstate do minulého týždňa som do toho môjho bývalého bicykla vrazil asi tak cca 30000Sk. Výborné približovadlo skončilo v rukách môjho kamaráta za symbolickú čiastku 50 evropeňazí. Bol som rád, že som sa ho zbavil. Pretože 5 rokov som ho nechával na vonku odomknutý a nikto si ho nevšimol a keď mi ho kedysi dávno dvakrát ukradli, tak policajti mi ho prvý krát na druhý deň doviezli domov a druhý krát si ho zobrali pred policajnú stanicu a ja som si ho odtiaľ zobral. Nik ho nechcel a pritom to nebola hrôza typu hrdzavá ukrajina :))) však posúďte.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Môj kamarát
Môj kamarát (zdroj: Ja)

Takže nastal čas na nový bicykel. Som bol chorý z toho, že sa nemám na čom odviezť za kamarátmi, do krčmy, mesta a len tak lážo plážo sa voziť. Vyberal som z x bicyklov a nakoniec som sa rozhodol pre Focus Arriba 2013. Že vraj je to fitness bicykel. Som nevedel pred týždňom, že existujú aj fitness bicykle. Už som celý fitnes sa mi vidí, sadnem naň a jednoducho my to nedá a musím šliapať, pretože to takmer ide samo. Škoda že len takmer :)))

Focus Arriba
Focus Arriba (zdroj: Focus)

Samozrejme hneď som začal počúvať tie krásne blbé poznámky (ešte že som splachovací). Včera šéf v práci sa ma spýtal, že či je to moje nové auto :)) a ráno vrátnik ma privítal zo slovami: Počuj Sagan! A ja: Pripadá ti tá oranžová rozlišovačka zelená??? On: Nie len že si v tvári zelený :)) A nakoniec keď som kamarátom v krčme povedal: Zajtra idem do práce na bicykli, tak na mňa kukali jak bager na hlinu a môj druhý najlepší kamarát Rudolf sa hneď pridal: To aby si vstával o 2:00 ráno, až stihneš prísť do práce načas :))). Podotýkam z Bytče do Žiliny to je 17km, tak aké o 2:00 ráno? Ja viem sranda no :))) Snažím sa od soboty, ako ho mám, aj jazdiť na ňom. V sobotu, keďže som bol po nočnej (aspoň sa mám na čo vyhovoriť :))) ) len 10km našliapaných. Nedeľa bola free takže tam som urobil asi takých 40km plus-mínus. Pondelok bol slabý, pretože aj doma musím niečo urobiť a nielen voziť sa (zasa fajn výhovorka :)) ) No a v Utorok ráno som aj trochen prispal, moc sa my nechcelo, ale bol som odhodlaný, sadol na bicykel a hajde 17km do práce. Z práce ďalších 17-násť takže denne pokiaľ vydrží počasie to bude dajakých 34km. Dnes sa my vstávalo hrozne a už si necítim nohy. Ja viem mal by som si ich umyť :))) ale to si ich samozrejme umývam len každý deň niečo našliapem a hneď je to cítiť. Zasa na druhej strane sa ráno v práci cítim fajn. Len tá prdel ma bolí vždy keď zosadnem :))) Trebalo by masáž :))

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Inak po ceste 18 sa ide celkom fajn a super. Bicykel ma núti šliapať do pedálov. Len niektorý vodiči to je čistý horor, ale tak zatiaľ ma nič netrafilo a dúfam že ani netrafí. A ten nešťastný zjazd do Žiliny, kde sa stretáva cesta 18 a D3 to chce odvahu a jasnú a čistú myseľ. Do práce idem je tma a z práce už sa stmieva takže moc kilometrov na jeseň nenabehám, ale zatiaľ ma to baví. Dnes musím urobiť ešte opatrenie aby som nemusel domov šliapať peši :))) to by som nerád. Okolie by sa bavilo, ale ja iste nie :)

Dúfam že moja investícia 800 evropeňazí do nového bicykla prinesie svoje ovocie a budem spokojný sám zo sebou :)), zatiaľ to tak vyzerá. Držte mi palce až to vydržím viac ako mesiac, alebo rok :)

Marián Hujo

Marián Hujo

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajný človek, ktorého zaujíma šport, film, seriál, dobrá kniha a veci okolo mňa. Zoznam autorových rubrík:  TuristikaFilmŠportSúkromné

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu